Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Базь М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Крутиков Е. С. Структурно-функциональные нарушения щитовидной железы у больных сахарным диабетом 2-го типа [Електронний ресурс] / Е. С. Крутиков, В. А. Цветков, А. С. Глушко, М. А. Базь // Таврический медико-биологический вестник. - 2013. - Т. 16, № 3(3). - С. 71-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmbv_2013_16_3(3)__19
| 2. |
Барановська А. А. Ринок сонячної енергетики України: динаміка та основні тенденції [Електронний ресурс] / А. А. Барановська, М. О. Базь // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2014. - № 11. - С. 127-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2014_11_22
| 3. |
Базь М. О. Метод оцінювання конкурентоспроможності інноваційних продуктів на прикладі ринку персональних комп’ютерів [Електронний ресурс] / М. О. Базь, О. Г. Жданова. // Ефективна економіка. - 2012. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2012_1_17
| 4. |
Базь М. О. Підходи до оцінювання конкурентоспроможності інноваційного продукту [Електронний ресурс] / М. О. Базь // Економіка та держава. - 2011. - № 9. - С. 66-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2011_9_20
| 5. |
Базь М. О. Комплексна процедура оцінювання конкурентоспроможності інноваційного продукту [Електронний ресурс] / М. О. Базь // Інвестиції: практика та досвід. - 2011. - № 14. - С. 18-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2011_14_6
| 6. |
Базь М. О. Інвестиційний маркетинг як детермінант конкурентоспроможності підприємств на ринку інвестицій [Електронний ресурс] / М. О. Базь, Є. А. Домашева // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2015. - № 12. - С. 333-338. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2015_12_49 Розглянуто питання щодо важливості інвестиційного маркетингу в сучасній ринковій діяльності, інноваційності такої послуги, її ефективності в забезпеченні споживчого ефекту від економічних процесів. Актуалізовано інтерес до цієї методики роботи на ринку, що є сильною зброєю при розумному застосуванні. Розглянуто аспекти інвестиційного маркетингу, його сутність, стратегії, етапи стратегічного планування, принципи. Також взято до уваги актуальність розвитку концепції маркетингу, що спирається на новий тип мислення; досліджено специфіку інвестиційного ринку; тактику відносин з інвесторами; методи аналізу факторів ризику від інвестиційної діяльності. Враховуючи загальні економічні тенденції визначаються цілі даного виду діяльності, доцільність використання та розвитку за умов глобальних змін, ефективність та дієвість на ринку України, перспективи, що виникають при реалізації інвестиційних проектів. Доведено невід'ємність інвестиційного маркетингу як детермінанта конкурентоспроможності підприємств на ринку інвестицій.
| 7. |
Пустова Т. О. Модель споживчого вибору абітурієнта в контексті формування комплексу маркетингових комунікацій на прикладі спеціальності "Маркетинг" НТУУ "КПІ" [Електронний ресурс] / Т. О. Пустова, М. О. Базь // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2016. - № 13. - С. 330-335. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2016_13_50 Висвітлено вплив складових споживчої моделі оцінювання привабливості спеціальності абітурієнтом на етапи формування комунікаційної стратегії. Саме дослідження споживчих мотивацій дає змогу якнайкраще зрозуміти процес прийняття рішення при виборі спеціальності вступником та відповідно розробити комплекс маркетингових комунікацій для ефективного залучення цільової аудиторії. Розглянуто систему цінностей абітурієнтів, що визначає раціональну та ірраціональну складову мотиваційної компоненти моделі споживчого вибору. Особливу увагу направлено на цінності, що формують ірраціональну складову моделі. Їх детальний аналіз допомагає врахувати всі аспекти при розробці комунікаційного звернення. Визначено важливість впливу ситуативної компоненти на вибір спеціальності. Запропоновано процедуру розробки комплексу маркетингових комунікацій, направленого на абітурієнтів. При цьому враховано цілі, ринкові та маркетингові можливості, ресурси кафедри, що закликає випускників шкіл до вступу на її спеціальність. Сформульовано цілі, функції та завдання етапів побудови комунікаційної стратегії задля досягнення ефективності залучення абітурієнтів.
|
|
|