Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Базь М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Крутиков Е. С. 
Структурно-функциональные нарушения щитовидной железы у больных сахарным диабетом 2-го типа [Електронний ресурс] / Е. С. Крутиков, В. А. Цветков, А. С. Глушко, М. А. Базь // Таврический медико-биологический вестник. - 2013. - Т. 16, № 3(3). - С. 71-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmbv_2013_16_3(3)__19
Попередній перегляд:   Завантажити - 279.71 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Барановська А. А. 
Ринок сонячної енергетики України: динаміка та основні тенденції [Електронний ресурс] / А. А. Барановська, М. О. Базь // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2014. - № 11. - С. 127-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2014_11_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 942.626 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Базь М. О. 
Метод оцінювання конкурентоспроможності інноваційних продуктів на прикладі ринку персональних комп’ютерів [Електронний ресурс] / М. О. Базь, О. Г. Жданова. // Ефективна економіка. - 2012. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2012_1_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 303.611 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Базь М. О. 
Підходи до оцінювання конкурентоспроможності інноваційного продукту [Електронний ресурс] / М. О. Базь // Економіка та держава. - 2011. - № 9. - С. 66-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2011_9_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 446.016 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Базь М. О. 
Комплексна процедура оцінювання конкурентоспроможності інноваційного продукту [Електронний ресурс] / М. О. Базь // Інвестиції: практика та досвід. - 2011. - № 14. - С. 18-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2011_14_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 286.336 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Базь М. О. 
Інвестиційний маркетинг як детермінант конкурентоспроможності підприємств на ринку інвестицій [Електронний ресурс] / М. О. Базь, Є. А. Домашева // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2015. - № 12. - С. 333-338. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2015_12_49
Розглянуто питання щодо важливості інвестиційного маркетингу в сучасній ринковій діяльності, інноваційності такої послуги, її ефективності в забезпеченні споживчого ефекту від економічних процесів. Актуалізовано інтерес до цієї методики роботи на ринку, що є сильною зброєю при розумному застосуванні. Розглянуто аспекти інвестиційного маркетингу, його сутність, стратегії, етапи стратегічного планування, принципи. Також взято до уваги актуальність розвитку концепції маркетингу, що спирається на новий тип мислення; досліджено специфіку інвестиційного ринку; тактику відносин з інвесторами; методи аналізу факторів ризику від інвестиційної діяльності. Враховуючи загальні економічні тенденції визначаються цілі даного виду діяльності, доцільність використання та розвитку за умов глобальних змін, ефективність та дієвість на ринку України, перспективи, що виникають при реалізації інвестиційних проектів. Доведено невід'ємність інвестиційного маркетингу як детермінанта конкурентоспроможності підприємств на ринку інвестицій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 215.992 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Пустова Т. О. 
Модель споживчого вибору абітурієнта в контексті формування комплексу маркетингових комунікацій на прикладі спеціальності "Маркетинг" НТУУ "КПІ" [Електронний ресурс] / Т. О. Пустова, М. О. Базь // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2016. - № 13. - С. 330-335. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2016_13_50
Висвітлено вплив складових споживчої моделі оцінювання привабливості спеціальності абітурієнтом на етапи формування комунікаційної стратегії. Саме дослідження споживчих мотивацій дає змогу якнайкраще зрозуміти процес прийняття рішення при виборі спеціальності вступником та відповідно розробити комплекс маркетингових комунікацій для ефективного залучення цільової аудиторії. Розглянуто систему цінностей абітурієнтів, що визначає раціональну та ірраціональну складову мотиваційної компоненти моделі споживчого вибору. Особливу увагу направлено на цінності, що формують ірраціональну складову моделі. Їх детальний аналіз допомагає врахувати всі аспекти при розробці комунікаційного звернення. Визначено важливість впливу ситуативної компоненти на вибір спеціальності. Запропоновано процедуру розробки комплексу маркетингових комунікацій, направленого на абітурієнтів. При цьому враховано цілі, ринкові та маркетингові можливості, ресурси кафедри, що закликає випускників шкіл до вступу на її спеціальність. Сформульовано цілі, функції та завдання етапів побудови комунікаційної стратегії задля досягнення ефективності залучення абітурієнтів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 171.928 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського